Die Verhoek kunnen we weer ruilen voor Cabral hoor, hij doet bijna helemaal niks die luilak.
Wesley Verhoek
Wegwezen!
Pieter | 26-10-2012
Re:Wegwezen!
Ruben Sileda | 26-10-2012
nee joh, Cabral ken echt niks.
De hele tijd doen wat hij zelf wil en niet wat Koeman wil, echte ego.